تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

با ما به روز ترین ها را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بالاخره سامسونگ زمان معرفی گلکسی نوت 8 را اعلام کرد

بالاخره سامسونگ زمان معرفی گلکسی نوت 8 را اعلام کرد

بالاخره سامسونگ زمان معرفی گلکسی نوت 8 را اعلام کرد

شرکت کره ای سامسونگ  حدود یک ماه مانده به مراسم  Unpacked که در نیویورک آمریکا برگزار می شود دعوت نامه های آن را منتشر کرد . مراسم unpacked در تاریخ 1 شهریور ماه در نیویورک برگزار خواهد شد .

باید به این نکته اشاره کرد که این دعوت نامه یک موبایل است که لبه های بالایی و پایینی باریکی دارد و در قسمت وسط آن نوشته شده است که کار های بزرگتری را انجام بده و به همراه این دعوت نامه که مانند گوشی موبایل است یک قلم هم به رنگ آبی جلب توجه می کند .

البته گفتنی است که این موبایل مانند گوشی گلکسی اس هشت بدون لبه های کناری می باشد و این موضوع همچنین باث می شود که شایعات قبلی مبنی بر این که گلکسی نوت جدید دارای صفحه نمایش اینفینیتی می باشد و نسبت تصویر آن 2.1 است تایید شود .اما حالا شایعه ای که ادعا می کرد در این پرچمدار جدید سامسونگ نوت 8 حاشیه ی بالا از پایین بیشتر است هم بی پایه و اساس می شد.

سال قبل رسواییخیلی بزرگی برای سامسونگ اتفاق افتاد با این حال البته  این شرکت توانست موفق شود جو  را مانند قبل آرام بکند و بتواند آن حادثه تلخی که برا نوت هفت رخ داده بود  را جمع کند. این شرکت پس از آرام کردن اوضاع توانست با خیال راحت پرچمدار جدید خود اس هشت را به بازار عرضه کند . و اس هشت هم توانست به عنوان یک نماینده شایسته در بازار حاضر شود. گفتنی است که سامسونگ اس هشت پلاس را هم راهی بازار کرد .

اما حالا پس از مدت ها گلکسی نوت هشت همان پرچمداری است که پس از عرضه نوت پنج توسط سامسونگ مننتظر بودیم به بازار معرفی شود .

خب حالا این پرچمدار چه ویژگی هایی دارد؟

بر اساس شایعاتی که در خبر ها آمده است و به تازگس هم  منتشر شده این گوشی موبایل ار پردازنده ی اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 بهره خواهد برد. این گوشی دارای 4 گیگ رم هم خواهد بود. گفته می شود که این گوشی ضد آب است و همچنین دارای بدنه ی فلزی و شیشه ای خواهد بود .

منبع: http://persiane.ir/samsung-galaxy-note-8-unpacked.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی