تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

با ما به روز ترین ها را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بررسی و دانلود بازی موتور سواری عالی Psebay v2.1.64 نسخه مود شده و بی نهایت

بازی Psebay یک بازی موتور سواری عالی و فوق العاده می باشد کهساخت کمپانی بازی سازی Eugeny Butakov می باشد . 

این بازی موتور سواری در فروشگاه گوگل توانسته بیشتر از پانصد بار دانلود شود لازم به ذکر است که نظر کاربران درباره ی این بازی هم بسیار مثبت بوده است.

گفتنی است که برای طراحی این بازی و همین طور طراحی موانع و نحوه قرار گیری آن ها در بازی بسیار تلاش ده و همین سبب شده تا این بازی یک بازی حرفه ای از آب در آید.

لازم به ذکر است که شما با دانلود نسخه رایگان آن که در فروشگاه گوگل و همین طور بازار موجود است برای گذراندن برخی مراحل نیاز است تا خرید درون برنامه انجام دهید ولی ما برای این که شما مجبور نباشید تا هزینه ای پرداخت کنید نسخه رایگان و کامل این بازی را هم قرار داده ایم .

محیط این بازی مانند یا اثر هنری و و یک تابلو بسیار زیبا می باشد که شما هرچه بیشتر به انجام این بازی می پردازید بیشتر عاشق آن می شوید .

با این که در این بازی بیشتر از رنگ های مرده استفاده شده است ولی این مانع جذاب بودن و زیبایی بازی نمی شود بلکه حتی ممکن است بر لذت بازی بیافزاید .

یک ویژگی خارق العاده ای بازی که Psebay را از بقیه ی باز ها ی این سبک متمایز می کند این است که شما درون بازی از بخش Level Editor قادر خواهید بود که خودتان به طراحی مرحله های جدید برای بازی بپردازید و هر طور که دلتان می خواهد مسیر بازیتان را تغییر دهید .

شما با سپری کردن هر مرحله در این بازی به مهارت های خود اضاف م کنید و شخصیت بازی را قوی و قوی تر می کنید و در هر مرحله می توانید شاهد پیشرفت خود در بازی باشید.

دانلود بازی


منبع:  http://persiane.ir/Check-out-and-download-the-awesome-Ride-Motorcycle-Psebay-v2164-version-of-Infinite-and-Infinite.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی