تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

با ما به روز ترین ها را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود بازی METAL SOLDIERS 2

METAL SOLDIERS 2

دانلود بازی Metal Soldiers 2

دانلود و بررسی بازی Metal Soldiers 2 

بازی Metal Soldiers 2احتمالا شما را به یاد بازی جذاب و پر طرفدار Metal Slug خواهد انداخت. بازی Metal Slug در زمان خود بازی بسیا محبوبی در دنیا بود و همچنین طرفداران بسیار زیادی هم در ایران پیدا کرده بود.

گفتنی است که بازی Metal Slug از بازی هایی بود که در صنعت بازی سازی تاثیر گذاشت. 

و اما برویم سراغ بازی Metal Soldiers 2. بازی Metal Soldiers 2 توسط استودیو بازی سازی play365 ساخته شده است. باید این نکته را اضافه کنم که این بازی در سبک شوتر می باشد و گرافیک آن نیز دو بعدی می باشد.  این نسخه از بازی در مقایسه با نسخه های قبلی اش دارای بهبود های بسیاری می باشد. گفتنی است که این بازی در مقایسه با نسخه ی قبلی اش در قسمت های ماموریت ها و کاراکتر ها و همچنین سلاح ها پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است. 

وظیفه شما در این بازی کنترل قهران بازی است که باید با تعداد زیادی از دشمنان رو به رو شود و آن ها را نابود کند. در این بازی دشمنان شما تنوع بالایی دارند و شما باید با سرباز ها ، چتر باز ها ، تانک ها و ربات ها به مبارزه بپردازید.

گفتنی است که در این بازی تمام محیط بازی از سخصیت ها گرفته تا خانه های ویران شده و دشمنان به صورت بسیار عالی طراحی شده اند و مطمئنا شما را مجذوب خود خواهد کرد..

جالب است بدانید که شما در این بازی فقط محدو به بازی به صورت پیاده نمی باشید بلکه می توانید از هلیکوپتر و تانک و بقیه وسایل در بازی هم استفاده کنید.

در این بازی سلاح ها با تنوع بالا در اختیار شما قرار دارند و شما می توانید با خیال آسوده به نبرد دشمنانتان بروید . تو این بازی بخش رکورد زنی هم گنجانده شده است .

دانلود بازی Metal Soldiers 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی