تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

با ما به روز ترین ها را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مجموعه آیامیدانید های جذاب

مجموعه آیامیدانید های جذاب

مجموعه آیامیدانید های جذاب

آیامیدانید در سال 2014، یک دانش آموز در کشور تایوان بعد از آن گه لنزهای تماسی اش را در چشمش مدت 6 ماه نگه داشت  کور شد. بر اساس یک پژوهش میکروسکوپی ثابت شد که  لنز چشمهایش را می خورد .

آیا میدانید اگر کسی در کره شمالی نسبت به رهبر کره شمالی همدردی کند غیر قانونی به حساب می آید و مجرم شناخته می شود و باید به زندان برود . حتی اگر اقدام به وبلاگ نویسی کند .

آیامیدانید بر اساس یک پژوهش در ایالات متحده آمریکا بازار ماری جوانا در سال 2015 رونق بیشتری نسبت به آبجو و آبنبات و بقیه خوراکی ها داشته است .

آیامیدانید دونات در کانادا از محبوبیت بالایی برخوردار است و بیشتر از هر نقطه از جهاندر این کشور مصرف دارد . در کانادا تعداد مغازه های دونات فروشی بسیار بیشتر از بقیه کشور هاست .

تاریخ انتشار فصل جدید سریال بازی تاج و تخت

تاریخ انتشار فصل جدید سریال بازی تاج و تخت

فصل هفتم Game of  Thrones امروز منتشر می شود

سریال بازی تاج و تخت یا  Game of Thrones توسط شبکه تلوزیونی HBO ساخته شده است .  داستان این سریال در جهانی اتفاق می افتد که دارای دو قاره است و نام این قاره ها هم وستروس و اسوس می باشد . زمان این فیلم  هنگامی است که در نزدیکی  پایان یک تابستان هستیم اتفاق می افتد .

تاکنون شش فصل از این سریال جذاب منتشر شده است و فصل فهتم این سریال تلوزیونی زیبا هم به گفته ی شبکه سازنده یعنی HBO  شانزده جولای سال 2017 یعنی بیست و پنجم تیرماه 1396 منتشر خواهد شد .

گفتنی است که شش فصل گذشته این سریال هر کدام دارای ده قسمت بوده اند اما به گفته ی شبکه تلوزیونی HBO  این فصل قرار است در هفت قسمت منتشر شود .

دانلود و معرفی بازی مسابقه ای جذاب ماشین ها Hot Wheels Race Off v1.1.5731 +مود

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که در تبلت یا گوشی هوشمند خود بازی نداشته باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا یک ماشین بازی هیجان انگیز آشنا بشیم.

Hot Wheels Race Off یک بازی هیجان اگیز ماشینی است که قادر است ساعت ها شما را سرگرم کند.

این بازی در سبک بازی Climb Racing است . یعنی اتومبیل های این بازی در یک مسیر در حال حرکت هستند و شما در این بازی باید با پدال های گاز و ترمز به حفظ تعادل ماشین های ان بازی بپردازید . 

لازم به ذکر است که این بازی هیجان انگیز ساخت کمپانی بازی سازی  Hutch Games می باشد . این کمپانی قبل از ساخت این بازی بازی هایی چون :  Smash Cops Heat و Smash Bandits Racing ساخته بود و در کارنامه خود داشت .

ویژگی های بازی Hot Wheels Race Off :

این بازی دارای مراحل بسیار زیبا و متنوعی می باشد .

شما در این بازی می توانید با دوستانتان ارتباط برقرار کنید و به صورت چند نفره به انجام این بازی بپردازید .

این امکان در بازی گنجانده شده است که شما می توانید ماشین خود را در طول مسابقه ارتقا بدهید و آن را بهبود بدهید .

ماشین های  بسیار متنوعی در این بازی گنجانده شده است .

موسیقی زیبا و هیجان آور .

لازم به ذکر است که این بازی گرافیک فوق العاده ای دارد و همین گرافیک زیبا میتواند شما را به مجذوب این بازی کند . محیط بازی بسیار زیبا طراحی شده است و حتی ساختمان ها و جاده ها و پستی بلندی ها همه و همه به زیبایی در این بازی طراحی شده اند .

لینک دانلود بازی


منبع:   http://persiane.ir/Download-and-introduce-the-cool-racing-game-Hot-Wheels-Race-Off-v115731-Mod.html

بررسی و دانلود بازی موتور سواری عالی Psebay v2.1.64 نسخه مود شده و بی نهایت

بازی Psebay یک بازی موتور سواری عالی و فوق العاده می باشد کهساخت کمپانی بازی سازی Eugeny Butakov می باشد . 

این بازی موتور سواری در فروشگاه گوگل توانسته بیشتر از پانصد بار دانلود شود لازم به ذکر است که نظر کاربران درباره ی این بازی هم بسیار مثبت بوده است.

گفتنی است که برای طراحی این بازی و همین طور طراحی موانع و نحوه قرار گیری آن ها در بازی بسیار تلاش ده و همین سبب شده تا این بازی یک بازی حرفه ای از آب در آید.

لازم به ذکر است که شما با دانلود نسخه رایگان آن که در فروشگاه گوگل و همین طور بازار موجود است برای گذراندن برخی مراحل نیاز است تا خرید درون برنامه انجام دهید ولی ما برای این که شما مجبور نباشید تا هزینه ای پرداخت کنید نسخه رایگان و کامل این بازی را هم قرار داده ایم .

محیط این بازی مانند یا اثر هنری و و یک تابلو بسیار زیبا می باشد که شما هرچه بیشتر به انجام این بازی می پردازید بیشتر عاشق آن می شوید .

با این که در این بازی بیشتر از رنگ های مرده استفاده شده است ولی این مانع جذاب بودن و زیبایی بازی نمی شود بلکه حتی ممکن است بر لذت بازی بیافزاید .

یک ویژگی خارق العاده ای بازی که Psebay را از بقیه ی باز ها ی این سبک متمایز می کند این است که شما درون بازی از بخش Level Editor قادر خواهید بود که خودتان به طراحی مرحله های جدید برای بازی بپردازید و هر طور که دلتان می خواهد مسیر بازیتان را تغییر دهید .

شما با سپری کردن هر مرحله در این بازی به مهارت های خود اضاف م کنید و شخصیت بازی را قوی و قوی تر می کنید و در هر مرحله می توانید شاهد پیشرفت خود در بازی باشید.

دانلود بازی


منبع:  http://persiane.ir/Check-out-and-download-the-awesome-Ride-Motorcycle-Psebay-v2164-version-of-Infinite-and-Infinite.html

در آغاز سال میلادی بود که فرانسوی ها سعی کردند تا گوگل را به فرار مالیاتی به مبلغ 1.3 میلیارد دلار در فرانسه بین سال های 2005 تا 2010 متهم بکند . اما در آخر کار قاضی دادگاه فرانسه گوگل را متهم نشناخت و گوگل تبرئه شد . جالب است بدانید که شرکت گوگل در کشور های ایتالیا انگلیس به فرار مالیاتی متهم شد و متحمل پرداخت میلیون ها دلار جریمه در این کشور ها شد . مرکز اصلی اروپا گوگل در ایرلند است که نرخ مالیاتی پایینی دارد

فرانسه در متهم کردن موتور جستجوی گوگل به فرار مالیاتی ناکام ماند

فرانسه در متهم کردن موتور جستجوی گوگل به فرار مالیاتی ناکام ماند

فرانسه در متهم کردن موتور جستجوی گوگل به فرار مالیاتی ناکام ماند

در روزهای آغازین سال میلاد که در آن هستیم بود که  دادگاهی در کشور فرانسه شرکت گوگل را به فرار مالیاتی متهم کرده بود . لازم به ذکر است که مبلغ این اتهام فرار مالیاتی 1.3 میلیارد دلار بود . اما در آخر پس از گذشت چند ماه فرانسه در این پرونده ناکام ماند  و حکمی که قبلا داده بودند هم ملغا شد  .

گفتنی است که گوگل مرکز اصلی خود را در قاره ی اروپا در کشور ایرلند بنا کرده است و مدت هاست که کشور های اروپایی این شرکت را زیر نظر گرفته اند و جالب است بدانید که این زیر نظر گرفتن ها آنقدر جدی بود که در ماه می باعث شد پلیس فرانسه به دفتر های این شرکت در فرانسه حمله کند .

جالب است بدانید که انگلیس و ایتالیا در کشور های خود گوگل را به فرار مالیاتی محکوم کرده و جریمه های سنگینی هم از گوگل دریافت کرده اند .در این انگلیس این شرکت بزرگ جستجوی دنیا محکوم شد تا 185 میلیون دلار پرداخت کنند . گفتنی است که این جریمه برای فرار های مالیاتی گوگل در سال های 2005 تا 208 بوده است .

کشور ایتالیا هم موفق شد در  دادگاهی گوگل را به ۳۳۴ میلیون دلار جریمه محکوم کند .

فرانسه هم در این راستا بود که از گوگل شکایت کرده بود . وزارت اقتصاد فرانسه گوگل را به 1.3 میلیارد دلار فرار مالیات متهم کرده بود که این اتهام فرانسه برای سال های 2005 تا 2010 بوده است .

اما نتیجه دادگاه به نفع فرانسه نبود و قاضی این پرونده در این پرونده گوگل را متهم نشناخت . وزارت اقتصاد فرانسه ادعا کرده بود که گوگل از وارادات قانونی موجود در فرانسه استفاده کرده است و درآمد هایی که در این کشور داشته است را به کشور ایرلند منتقل کرده است چون ایرلند نرخ مالیات پایینی دارد .

جالب است که بدانید که گوگل هم اکنون در اروپا از سوی اتحادیه اروپا متهم شده است که در نتایج جستجوی خود دستکاری کرده است و فروش محصولات خودش را زیاد کرده است که اگر گوگل در این پرونده محکوم شود 2.7 میلیارد دلار باید پرداخت کند .

همچنین ارئپا فکر میکند که گوگل سیستم عامل خودش را هم با نرم افزار های خودش پر کرده است و این مغایر با قانئن انحصار طلبی می باشد . 

منبع:http://persiane.ir/France-has-failed-to-tax-the-tax-on-accusing-Googles-search-engine.html

مختصری از زندگی فرانچسکو توتی


مختصری از زندگی فرانچسکو توتی

فرانچسکو توتی ( Francesco Totti) در تاریخ 27 سپتامبر سال  1976 در شهر رم ایتالیا به دنیا آمده است. 

توتی از همان زمان کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشت، فرانچسکو در همان دوران به جای تماشای کارتون به تماشای مسابقات فوتبال می نشست و بیشتر وقت خود را با بپه های بزرگ تر از خودش به فوتبال می گذراند.

توتی اولین بازی ملی خود را در برابر تیم ملی سوئیس در تاریخ  10 اکتبر سال 1998 انجام داد.

جالب است بدانیدکه مادر توتی عقیده داشت که توتی به غبر از رم برای هیچ تیم دیگری نباید بازی کند.

توتی در سال 2006 دچار یک مصدومیت شدید شد و ممکن بود که نتواند در جام جهانی سال 2006 به عنوان بازیکن تیم ایتالیا به میدان برود ولی پس از تلاش های پزشکان وی توانست برای تیم ملی ایتالیا بازی. 

مجموعه دانستنی های جالب و خواندنی


 

 تعدادی از تحقیقات نشان می دهد که اشک های که احساسی از چشم خارج می شوند دارای ماده ی لکین انکافالین که این ماده  یک مسکن خیلی طبیعی برای بدن انسان می باشد .

پژوهش ها ثابت کرده است که بیشتر از 780 میلیون انسان بزرگسال در سراسر کره ی زمین سواد خواندن و یا نوشتن ندارند .

 

تحقیقاتی نشان داده است که سیب زمینی داروی مناسبی جهت از بین بردن تورم است‌ . برای این کار سیب زمینی ها را لایه لایه برش دهید و در سوپ بیاندازید و اجازه بدهید  تقریباً نیم‌پز بشوند و بعد از آن سیب زمینی ها را میل بفرمایید .

 برای این که درد دندان و خرابی آن راحت شوید پنج  قاشق چای خوری عسل  با یک قاشق چای خوری پودر دارچین مخلوط کنید و خمیر ی که بدست ما آید  را روی دندان خراب بمالید. این کار را 3 بار در روز انجام بدهید تا دندان خراب و دردناک خوب بشود .

 

آب گرفته شده از خیار را می‌ توانید با آب سیب و هویج و کرفس بمخلوط کرده و بنوشید  مدت هاست آب خیار را برای  معالجهٔ کلیه مصرف میکنند. چون آب خیلر  کلیه‌ها را شستشو می‌ دهد و هم در رژیم های  لاغری و تخلیه آن استفاده  می شود .

 

آیا میدانید شهر میامی فلوریدا تنها شهر بزرگی است که توسط یک خانم  بنام جولیا تاتل در کشور ایالات متحده آمریکا تاسیس شده است .

 

تحقیقاتی ثابت کرده است که از ماده  سرب برای شیرین کردن به عنوان شیرین کننده مصنوعی در روم باستان  استفاده می شده است .

 

آیا میدانید ماده شکلات تنها مواد خوراکی می باشد  که در حدود دمای 93 درجه فارنهایت ذوب می شود ،به همین دلیل است که شکلات در دهانمان زود ذوب میشود

ایا میدانید  بر اساس تحقیقات دانشمندا در حدود 12 نوع رنگین کمان در جهان وجود دارد

اینترنت حجمی دیگر فروخته نخواهد شد

اینترنت نامحدود جایگزین خواهد

وزیر ارتباطات قبل تر به خبرنگاران در نمایشگاه روز جمعه اعلام کرده بود که طرحی را در دستور کار داریم که بر اساس آن کاربران می توانند از این به بعد از اینترنت نا محدود استفاده بنمایند . لازم به ذکر است که وزیر دیروز در جمع خبر نگاران گفت که این طرح که هننوز مشغول تدوین آن در سازمان تنظیم مقررات هستند قرار است تا اواخر مرداد ماه به کمسیون مربوطه اش برود و این اجازه به کاربران داده شود که بتوانند از اینترنت نا محدود استفاده کنند .

آیا پیوند سر شدنی است؟

پیوند سر یک انسان به انسان دیگر بیشتر شبه ایده فیلم های علمی تخیلی و ترسناک شبیه است تا واقعیت اما دانشمندی ایتالیایی به همراه جراح چینی قرار است چند ماه دیگر این عمل بسیار سخت و دشوار را روی داوطلب روسی که سندروم اتروفی عضلات نخاع مبتلا است انجام دهند گفتی است که جراخ چینی تا به حال این عمل را روی هزار موش انجام داده است و هیچ کدام از لن ها بیشتر از چند دقیقه زنده نمانده اند و باید منظر بمانیم تا ببینیم که نتیجه اولین پیوند سر انسان چه خواهد شد

چینی ها هم اکنون مشغول کار بر روی دانشنامه ی آزادی هستند که طبق ادعای خودشان قرار نیست به ویکیپدیا برسد بلکه قصد دارد از آن سبقت بگیرد هم اکنون بیش از بیست هزار نفر مشغول کار بر روی آن اند و بیش از سیصد هزار مقاله در آن موجود است که هرکدام دارای هزار کلمه است. کشور های دیگری نیز به فکر تولید جایگرین برای ویکیپدیا افتاده اند که از جمله آن ها می توان به روسیه اشاره کرد که در سال 2014 اعلام کرد که میخواهد سایتی قابل اعتماد تر از ویکیپدیا و با مقالت بیشتر تولید کند .