تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

تٍک آ

خب ها جدید تکنولوژی و فضای مجازی را با ما دنبال کنید

با ما به روز ترین ها را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مجموعه آیامیدانید های جذاب

مجموعه آیامیدانید های جذاب

مجموعه آیامیدانید های جذاب

آیامیدانید در سال 2014، یک دانش آموز در کشور تایوان بعد از آن گه لنزهای تماسی اش را در چشمش مدت 6 ماه نگه داشت  کور شد. بر اساس یک پژوهش میکروسکوپی ثابت شد که  لنز چشمهایش را می خورد .

آیا میدانید اگر کسی در کره شمالی نسبت به رهبر کره شمالی همدردی کند غیر قانونی به حساب می آید و مجرم شناخته می شود و باید به زندان برود . حتی اگر اقدام به وبلاگ نویسی کند .

آیامیدانید بر اساس یک پژوهش در ایالات متحده آمریکا بازار ماری جوانا در سال 2015 رونق بیشتری نسبت به آبجو و آبنبات و بقیه خوراکی ها داشته است .

آیامیدانید دونات در کانادا از محبوبیت بالایی برخوردار است و بیشتر از هر نقطه از جهاندر این کشور مصرف دارد . در کانادا تعداد مغازه های دونات فروشی بسیار بیشتر از بقیه کشور هاست .

آیامیدانید بر اساس یک تحقیق علمی ثابت شده است که تنها یک گرم از DNA انسان قادر است تمام اطلاعات گوگل و فیسبوک را در خود ذخیره کند .

آیامیدانید یک طوفان در تگزاس به نام گالوستون که در سال 1900 در این شهر آمد به عنوان بزرگ ترین و مرگبار ترین فاجعه طبیعی شناخته می شود که تا کنون به ایالات متحده صدمه زده است .در این طوفان بزرگ چیزی بین 6000 نفر تا 12000 نفر کشته شدنذ .

آیامیدانید دایناسور ها معمولا سنگ های زیادی می خوردند . این سنگ ها در معده آن ها می ماند و در کار هضم غدا به آن ها کمک بسیاری می کرد . 

آیامیدانید گوشت دلفین در کشور ژاپن از محبوب ترین و پر طرفدار ترین گوشت ها می باشد .

آیا میدانید بر اساس تحقیقات از  قرن بیستم به الان جمعیت کشور ایتالیا چیزی حدود دو برابر شده است .

آیامیدانید اتصال اینترنت ناسا حدود 13000 برابر سرعت بیشتری نسبت به کاربران عادی در کشور آمریکاست . سرعت اینترنت ناسا 91 گیگابایت بر ثانیه مس با شد .

 منبعhttp://persiane.ir/did-you-know-Attractive.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی